LetMeRepair jest Twoim partnerem w całym procesie logistyki, który w znacznym stopniu wykracza poza standardowe odbieranie, pakowanie i wysyłanie paczek. Dbamy o to, aby Twoje towary były przechowywane w odpowiedni sposób, a przesyłki były skompletowane i dostosowane do zamówienia oraz finalnie dostarczane do klienta w uzgodniony sposób. W razie potrzeby, dostawy do klientów z obszaru całej Polski realizowane są za pośrednictwem naszych własnych pracowników, którzy instalują produkt i wykonują jego pierwsze uruchomienie oraz sprawdzenie funkcjonalności.
Zwrotom towarów nie można całkowicie zapobiec. Nasz serwis pomaga Ci upewnić się, że zwrot jest naprawdę uzasadniony i spełnia wszystkie uzgodnione kryteria. Po zweryfikowaniu zasadności zgłoszenia przyjmujemy zwracany produkt, naprawiamy go lub odnawiamy do uzgodnionego poziomu. Sprawdzamy również jego stan fizyczny poprzez kontrolę optyczną i przygotowujemy produkt do odsprzedaży!
Ilekroć klient ma problem z urządzeniem, LetMeRepair zajmie się tym w Twoim imieniu. Twoich klientów wspieramy podczas całego procesu serwisowego, od pierwszego kontaktu aż do momentu otrzymania przez klienta jego naprawionego i działającego urządzenia. Kiedy urządzenie jest zbyt duże do transportu, po prostu wyślemy naszego technika, aby naprawił produkt u klienta!
Oprócz produktów konsumenckich LetMeRepair obsługuje szeroką gamę profesjonalnych urządzeń, które wymagają niestandardowej obsługi gwarancyjnej. Przy wykorzystaniu specjalistycznego systemu informatycznego zarządzamy zainstalowaną bazą urządzeń i kontrolujemy zachowanie ustalonego poziomu usług serwisowych. Dobrze zbalansowany pakiet świadczeń obejmujący regularną konserwację, telefoniczne wsparcie techniczne oraz usługi naszych techników z całego kraju, zapewnia najkrótszy możliwy czas przestoju sprzętu!
Wybrane firmy z regionu EMEA z którymi współpracujemy